Søren Hjølund Nielsen

Email: kontakt@smerte-fyssen.dk

Navn: Søren Hjølund

Fysioterapeut

Book en tid hos Søren gennem nedenstående formular eller email, og Søren vil tage kontakt til dig hurtigst muligt.

Ny Ellebjerg Fysioterapi

Trekronergade 126K

2500 Valby

Ny Ellebjerg Fysioterapi

Om Søren

Sørens store interesse er langvarige smerter i bevægeapparatet. Fokus i Sørens behandlinger er smerteundervisning og bevægelse med hensigten at gøre klienter smertefrie.

I samarbejde med klienten stræber Søren mod at klienter genoptager aktiviteter som har betydning for dem, samt at gøre dem uafhængige af behandlingssystemet.

Søren er indlejer i Ny Ellebjerg Fysioterapi, og arbejder desuden som fysioterapeut for Københavns Kommune i omsorgsforvaltningen i genoptræning af ældre borgere. Dertil er Søren en del af undervisningsteamet, som vejleder de fysioterapeutstuderende i deres praktikophold i Københavns Kommune.

Derfor tilbyder Søren at tage klienter om eftermiddagen til aften og i weekenderne efter aftale.

Følg Sørens aktiviteter via Smertefyssen på facebook.

Send Søren en mail med din historie, og du vil blive ringet op.

PRISER OG PAKKETILBUD

Hvad

Pris

En behandling

1000 kr.

5 behandlinger

3750 kr.

10 behandlinger

6500 kr.

Sundhedsforsikringer

Der er meget stor forskel på hvilke ydelser sundhedsforsikringsselskaberne dækker, og hvordan de ønsker at blive afregnet. Du kan kontakte os eller dem for at høre nærmere.